Over 60 deltakere gikk Bergsfjellet rundt.


Flott familiedag i fjellet.


Årets Bergsfjellet rundt ble rett og slett en helt strålende dag i fjellet. Været var nydelig, noe som nok bidro til at mange fikk lyst til å ta turen ut.

Som vanlig var det start ved "Rehabben", der Siv Hege og Elisabeth tok imot påmelding. Det strømmet jevnt på med deltakere, og til slutt var over 60 personer registrert. Det er betydelig flere enn de siste årene, noe vi er svært fornøyde med.

Ved Vasslivatnet sørget Karen og Arne for servering av pølser med brød, kaffe, saft og noe godt til barna. Arne hadde også med fiskestang, og de yngste fikk prøve lykken med å dra i land fisk. Dette var svært populært, og flere stolte små fiskere fikk med seg fangsten hjem.

Tusen takk til alle som deltok og til alle frivillige.  Velkommen igjen neste år!


Del på: